2017. július 4., kedd

Elkészült az első változat!


Végre itt a bejelentés, amit már beharangoztam pár napja... azaz hete... oké, oké, több hónapja. De most tényleg elkészültem a Caladus csillaga kéziratával. :) Vagy legyen inkább A Suttogó? Még nem hoztam végleges döntést a címről, és lehet, hogy a kiadó nélkül nem is fogok. A regény hosszabb lett, mint eredetileg gondoltam (513 ezer karakter), de az átírás során még alaposan meg fogom nyesegetni (és persze hozzá is írok, úgyhogy a végleges terjedelem lehet rövidebb, de akár hosszabb is ennél). Sok munka vár rám az átdolgozás miatt, de akkor is jólesett leírni, hogy "vége". (Aztán pár másodpercnyi gondolkodás után ki is töröltem ezt a szót, mert valahogy régiesnek tűnik, enélkül erősebbnek érzem a lezárást.)

Arra gondoltam, hogy nem esek neki rögtön a szövegnek, hanem egy kicsit pihentetem, hagyom ülepedni. Ha pár hétig nem is gondolok rá (ami elég nehéz lesz), utána jobban fogom látni a hibáit, és friss szemmel könnyebben, gyorsabban haladok majd. Addig még sok más feladat vár rám: jön az írótábor, ahol a házi feladatként kapott novellatéma alaposan feladta a leckét, aztán cikket kell írnom, és hasonlók. De augusztusban nekikezdek a második fázisnak, és ősszel mindenképp elküldöm a regény kéziratát a szerkesztőmnek, Gábornak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése